torsdag 1. september 2011

Velkommen!

Hei! Jeg heter Miriam, og er student ved Hald Internasjonale Senter i Mandal. (Hald Internasjonale Senter er en møteplass for tverrkulturell forståelse og internasjonalt arbeid med fokus på bistand, misjon og ledelse. Det er et utvekslingsprogram for ungdom mellom 18 - 25 år). Nå er vi i gang med et høstkurs, som er et forberedende kurs før avreise i Oktober. Uteoppholdet går over 6 og 7 mnd, før vi skal tilbake på Hald å gjennomføre vårkurset. For min del går reisen til Curitiba - Brasil sammen med team partneren min Anette (http://anettemesel.blogg.no). Utenom undervisning, går tiden på Hald til lesing av pensum og sosialt samvær sammen med mennekser fra store deler av verden.

Bloggen vil i stor grad gå ut på mitt praksisopphold i Brasil, opplevelser, tanker, oppgaver og erfaringer underveis og etter.
For å lese mer om Hald, gå inn på www.hald.no!




Dette er min team partner Anette!




Her er hele gjengen som skal til Brasil! Anette, Julianne, Hildegunn og meg

2 kommentarer:

  1. Hei skjønne kusine. : )

    Såå spennende, jeg blir i hvertfall til å følge med her:)
    Gleder meg til oppdateringer fremover.. Masse lykke til!

    Klem kusine : )

    SvarSlett
  2. Hei Camilla!
    Så hyggelig å høre! Håper alt er bra med deg, og at vi sees snart! :)

    SvarSlett