fredag 7. oktober 2011

I dag har vi egentlig bare truffet flere av de vi skal jobbe med, samt kontaktpersonen vår og mentor. Hittil er det mye info, og alt er veldig nytt å spennende. kan trygt si vi fortsatt har litt "jetleg", så vi har vært gankse overtrøtte og ledd av de dummeste ting. Vi forstår selvføgelig ikke noe enda, men det kommer vell med tiden får vi håpe. I morgen skal vi introdusere oss selv foran mange mennesker på portugisisk, så nå er det bare å øve! 
Slenger med noen bilder, Chão!


 Gabriela (vertssøsteren min), meg og Anette (team-partneren min)

          
                                         Gabriela og meg

2 kommentarer:

  1. Hei Miriam!

    Velkommen til Brasil! Jeg var Haldstudent for 5 år siden, også plassert i Brasil. Dette semesteret er jeg utvekslingstudent gjennom UiO, og bor i Florianópolis, hovedstaden i Santa Catarina som også tilfeldigvis er ei øy med ca. 42 strender. 4 timer med buss fra Curitiba.
    Jeg har madrasser her jeg bor, og dere er hjertelige velkomne på besøk om dere vil se litt mer av brasil for en billig penge :) Bare legg meg til på face, så snakkes vi mer ;)

    Kos deg videre med førsteinntrykk!!

    Klem fra Marte Kjelsvik
    marte.kjelsvik@gmail.com

    SvarSlett
  2. Å så hyggelig! Tusen takk, det høres absolutt fristende ut! Det skal jeg gjøre :)

    SvarSlett