lørdag 29. oktober 2011

One Tree Hill aka Curitiba


Forrige helg var jeg i min første barnebursdag her i Brasil. Det var virkelig noe annet enn det jeg hadde da jeg fylte 5! Jeg følte jeg var skuespiller i One Tree Hill, og satt rett inn i Jamies bursdag. Det var spillemaskiner, dukkestue, hoppeslått, trampoliner, ballrom og all den maten du kan tenke deg. Det var satt ut mat på alle bordene, og hver gang det ble tomt, kom de å fylte på. Det var over 100 gjester, mange barn, og flere voksne. De voksne satt og drakk, mens barna lekte. Det var også en egen bod med godteri som barna kunne forsynes seg av utallige ganger. I tillegg var det kaker i alle mulige smaker og varianter. Midt i det ene rommet var det gigantiske pappfigurer av yndlings figuren til bursdagsbarnet. I følge familien min var dette en typisk bursdag for ”overklassen” her i Curitiba. Det var helt utrolig kult, og jeg følte meg virkelig ”overklassish”. Så mamma, nå vet du hva du må gjøre når jeg fyller 20!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar